Bebeğim 8 aylık olacak neredeyse bugün elinden tüylü diye pandufunu aldık ağzına götürmesin diye anlık katıldı hemen kucağıma aldım ve kasılır gibi kafası omzuma düştü gözleri yana kaydı, acile götürdük doktor katılma nöbeti dedi ama içim rahat etmedi nörolojiye de götüreceğim başına gelen oldumu hiç?