Hanımlar bebeğim 4 aylık oldu 1 Aydır felan elimi tutarak veya elinde bişey tutarak memela örtüsunu yastığın kenarını tutarak uyumak istiyor kim uyutursa uyursun elini illa tutacak üzülüyorum bı eksiklik mi hissediyor inanın ilgili bir anneyim işi gücü bırakır onunla ilgilenirim oyun oynarım gezdirirm büyük oğlum var oda çok ilgilenir babasi da iyi kötü ilgilenir yani çocuğu kenara bırakıp gitmeyiz niye böyle yapıyor çok tedirgin oluyorum. 😔😔