CaninannesiCemre öncelikle teşekkür ederim cevaptan dolayı, bir tek siz yazmışsınız 🙈
Bizimde aynı şekilde hala her şeyi ağzına götürüyor bizde o sebeple çok fazla bir şey yapamıyoruz🥲 genellikle kitaplar ile çok vakit geçiriyoruz kızım çok seviyor çünkü. Okuyoruz inceliyoruz vs. Peluş oyuncaklar ile farklı sesler çıkarıp konuşuyorum onla, el kuklalarıyla da. Bende büyük parçalı Lego almayı düşünüyorum. Dün doktor kontrolümüz vardı, çok fazla öneri sundu bize. Özellikle resim yapmanın çok yararlı olduğunu söyledi. Ahşap oyuncaklar vs önerdi. 18. Aydan itibaren makas kullanmalı gibi önemli bilgiler söyledi. Bende şimdi aktivite masası almayı düşünüyorum. Hem alışması bakımından. Bunlar dışında aynayı çok seviyor, ayna karşısında sürekli ağzını, burnunu falan gösteriyorum şarkı söylüyorum mutlu oluyor ☺️ nişasta ile renklerdirici kullanarak aktiviteler yapabilirsin gibi önerilerde bulundu, vs vs gibi. Bakalım bende şimdiden sonra aktivitelere daha çok ağırlık vermek istiyorum ☺️