asafannes Hanımlar doğum yapalı 25 gün oldu oğlum günde 1 kez kaka yapiyor anne sütüyle besliyorum bu durum normal mi. Bez sayıyorum günde 7 8 bez alıyorum cisli bez . Yaşayan varmi bu durumu
Aslaniopbenimicin asafannes bazen 2 bazen 1 bazen 3 genelde bizimde 1 canım. Bizde 32 günlüğüz anne sütüyle besleniyoruz.
birazquality asafannes anne sütü alan bebeklerin günde 5 6 kez yapması da normal 10 güne kadar hiç yapmaması da normal diye biliyorum o yüzden sorun etmeyin çişli bez sayısı daha önemli
AnnaKarenina_ asafannes bana hemşire bazısı idrar çok yapar bazısı kaka çok yapar takma kafana demişti