Merhaba arkadaşlar. kızım tam 30 aylık.
2 yaşını geçmiş durumda ve kakasını yaklaşık olarak 2 aydır tutuyor. kardeşi oldu 3 aylik oda. dedik herhalde kardesine tepki olarak yapıyor. ama bir türlü geçmedi her seferinde ağlıyor ortalığı yıkıyor resmen. kendini kasa kasa tutuyor kakasını. ishal yapan herşeyi denedim. doktora götürdüm gastroenteroloji bölümüne yönlendirdi orayada götürdüm tahlil yapıldı ve 2 yaş sendromunda karşılaştığımız durum dedi ve ishal yapan şurup verdi. onu icirdim kustu çayına, sütüne katarak verdim bir kac kez icti ama onu bile tuttu nerdeyse ve zor bela yapti biraz. şimdi ilacı da anlıyor ve içmiyor hic bişey zorlayınca kusuyor. kakasını tutma durumu sizlerde yada benzeri durum oldu mu? nasıl başa çıktınız? yada çocuk piskolojisinden yardim mi almalıyım?