cihangirm yapacak bı durum yok ara ara seansa gitmek lazım yada psikoloji kitapları okuyun motivasyonu filan birde şeye çok inanıyorum insan kendini birilerini ifade edebildikce hırçınlığı sinirliligi gidiyor gerçekten çevremde çok az insan kaldı anlayabilecek tek tük insan var v yalnızlıkta beni hircinlastirdi