2baby1mommyy 4.5 yaşında bir kızım var ve kreş çocuğu. 3 gündür uyuduktan 2-3 saat sonra kusuyor. Öğlen gayet iyi hiçbir şeyi yok fakat gece olunca başlıyor. Başına gelen var mi neyden kaynakli olabilir? Bu arada iştahsız ve biraz zorlamayla yiyen bir çocuk.
2baby1mommyy ZmrtDila Çok teşekkür ederim geri dönüş için. Posta yazmayi unutmuşum 3 gündür de wcye gitmedi. Doktorumuzla iletişime gecebildim lavman önerdi. Kabızlık olduğu için yediklerini sindirememis sanirim.
2baby1mommyy Brokolilim Çok teşekkür ederim geri dönüş için. Posta yazmayi unutmuşum 3 gündür de wcye gitmedi. Doktorumuzla iletişime gecebildim lavman önerdi. Kabızlık olduğu için yediklerini sindirememis sanirim.