Biz de öyleyiz 4gundur bez bıraktık 3yas 2aylik oğlum kakasini altına yapıyor ama tuvalete yapmıyor bugün tam yine altına yapicakti fark ettim gel tuvalete dedim ama istemedi tutuyor heralde şuan ne yapmak gerek acaba ben de bekleyeyim. Korkuyor galiba kakasını tuvalete ya da lazimliga yapmiyor. (Altına yaptiginda kızmadım hiç çok normal yumuşak davrandım azarlamadim vs niye böyle yapıyor)