Doktorların bile aynı konuda farklı görüşleri var malesef
Evet anne sütünde su var ayrıca su vermeye gerek yok ama verilen su 1 çay kaşığı inanın hiç bir zararı olmaz onun
Bizim doktorumuz doğdu küvez sürecimiz oldu sonrasında ilk kontrolde günlük 2 defa 1 sabah 1 akşam çay kaşığı ile kaynayıp ılımış su ver demişti hiçte zararını görmedim
Yiğenim sürekli kabızlık yaşadı onada şu verince düzeldi sorunu