Merhaba arkadaşlar, bebeğim 8 aylık gaz problemimiz yok bu markanın gece ilacının rahatlattığını ve uyku anlamında kolaylık sağladığını okudum bu amaçla kullanan oldu mu? Ciddi anlamda uyku sorunu yaşıyoruz. Gece/gündüz bebeğimde bu uyku sorunundan dolayı çok huysuz. Biraz sakinleşmesini istiyorum.