durker işte bizde gaz diye düşündük gaz damlasi vs aldik gazini raht çıkarmaya basladi birde kuzenimin oglundada vardı oda ayni sekildeymis onlarda kolik sanmislar ama dilin bagi kesilince birden düzelmiş bizde goturucez bakalm emmesi aslında çok kotu değil braz zorlaniyor bazen yutkunurken çok tıkanıyor ama çiş kaka konusunda masallah iyi ve doymasa kusmaz sanırım çok kusmasi var ama yinede hep emmek istiyor birde emerken emer gibi değilde cigner gibi memeyi de tam kavrama sorunu var