Bursa97 İlk 2-3 gece kaldırmadan deneyin bence baktınız kaçak var kaldırırsınız. Bende uykuya dalma probleminden dolayı kaldırmadım oğlumu. 3 4 kere yaptığı oldu sonrasında hiç kaçırmadı. Kaldırınca da alışkanlık yapıyo diyolar, uyurken şişeye yaptıranda varmış burda okumuştum onu da denedim benimki yapmadı 😂