Kızım alerji olduğunda 9 aylık filandı, doktor zaditen şurup vermişti , bir kere kullandım aşırı sersemleştirdi hareketleri algıları yavaşladı eğer çok zor çok ağır bir durumu yoksa kullanmayın bence ya da başka bir doktora ezcaciniza sorun, çünkü doktorlar bilerek ya da bilmeyerek bir sürü ilaç yazıyor kızım bir yaşındayken çocuklar için olan antibiyotik burun damlası vs yazmıştı biri, eczacı uyardı kullanmadim.