kuzeya kilo alımı güzel doymuyor olsa ağlar yani ayrıca bence hatta doktorum sutun gayet yeterli mamaya gerek yok demişti ve ayrıca zaten bebeğim mama yemiyo kusuyoo direk ilk 2.5 ay meme artı mama olarak gittik ondan sonra birakti mamayi ağzına bile sürmüyor biberonu kasik vs ile de içtikten sonra kusuyo