Kızlar benimde bebeğim gazını Altan üsten çıkarıyor ama sürekli ağlıyor ıkınıyor kızarıyor ya anlamıyorum sancı mi gaz mi ve anne sütü mama beraber veriyorum mama ağırlıklı sma denedim Aptamil denedim şimdi yeni simical aldım onuda deniycem başka öneriniz var mı acaba