Loliiii Arkadaşlar allah askina bu nasıl bir işlem anlamadim taktir 2 ay lekeleme 2 . Ay ful adet hala bitmedi tavsiyeleriniz varmi
eylulyagizmoms_ Loliiii bence bir doktora görünün rahim kalınlaşması yapmış olabilir. Beni de 3 aylık iğne öyle yaptı rahimi mi kalınlaştırmş kürtaj oldum o yüzden kanamam kesilmedi