Fhan benim oğlumun süt ürünleri, badem, susam ve domatese alerjisi var. Sadece süt ürünlerinde kan geliyor. Ama yüzdesi yüksek olduğu için susam içinde diyet yapıyorum.
Biz öncesinde 2 doktor gezdik 3.de şifa bulduk. İlk 2 si diyet vermemişti ama şimdi 3 aylık diyetle kurtulduk. Üstteki yorumda arkadaş çok doğru söylemiş doktorlar uygulatmıyor ama çocuklar neler çekiyor.
Bence bir doktora daha görünün derim. İnşallah şifa bulur yavruşunuz