Jsjshsh canım bir süre böyle oluyor, stres olmak yerine akışına bırak. Bakan birisi varsa bir iki saatlik destek al sen uyu dinlen. Ne kadar stres olursan bebek o kadar uyumuyor. Benimde aynıydı en sonunda bıraktım ne olursa olsun dedim. Kendi ayarlıyor. Memede uyuyorsa bırakıyorum memede uyuyor sallanarak uyuyorsa sallanarak uyuyor. Senin bebeğin şuan değişimi fark ettiği için böyle ve muhtemelen 2 uykudan tek uykuyada geçmek istiyor. Yani evet 1 ay daha çekersin belki ama kabullenirsen süreç daha stressiz daha kolay ilerler 😊 sonra bi bakarsın pat kucağında uyumuş kalmış