Merhabalar kızımda gıda alerjisi çıktı deri yoluyla süt ürünleri et tavuk balık domates patates çilek kakao yumurta sarısı ben artık sütüm yetersiz oylamaya başladığı iÇin süt vermeyi kestim çünkü doktorun verdiği mamayı asla almıyordu sadece meme tüketiyordu ayrıca ek gıda ve kilo alımı durmaya başladı suan 6.10 günlük kilo 8200 kızımın yüzleri eskisi gbi olmasa bile çok kötü sizce tavsiye olarak ne yapmalıyım yada basına bu tür olay gelen var mı kızımın gözleri dokunsa ağlayacak vaziyette çok kötü durumdayız gerekirse para gitsin önemli değil ama kızımın yüzleri. Gecsin istiyorum kasıyor yara yapıyor sürekli bu da beni çok üzüyor çok kötü durumdayız kaka da bir sorun yok hiç olma dı da kan mukus vs sizce napmalıyım