V12 kullanıyorum. İlk zamanlar fazlaca çıkıyor , sonrasında azalıyor her süpürüşümüzde bizde annemle halıyı yoluyor heralde falan diyoruz 😂 çekim gücü iyi olduğu için ekoda kullanmaya başladık halıyı süpürürken 😂 ama düz zeminde bile her seferinde doluyorda doluyor . Bundan önce süpğrmüyormuşuz sanırım 🤪 bambuda bilmiyorum ama aşınma yapar mı.