Benim kızım 4 aylık oldu sürekli geceleri ağlıyor emiyor yatıyor yarım saat sonra tekrar sanki doymuyor gibi sütüm tazikli ne yapsam olmuyor hep boğazında kalıyor gibi sonra almıyor gece tok tutan mama yapmak istiyorum ne önerirsiniz gelişimine göre kilosu az zaten geçen ay doktor dedi böyle giderse mama verebiliriz