Simay-annesi Anneler iki gün önce yazmıştım similac mama verdi doktorumuz öncesinde aptamil kullanıyorduk ama sanırım kızımda süt alerjisi var ve o yüzden similac alimentuma başladık ama kızım içmek istemiyor içtikçe ağlıyor kıyamıyorum tadıda okadar kötü ki mamanın haklı ağlamakta🙁 ben doktoru dinlemeyip aptamile devam etmek istiyorum kan tahlili yapılmadı sadece yüZünde kırmızı noktacıklar çıktı buna nazaran süt alerjisi olabilir dedi sizce ne yapmalıyım biziö gibi süt alerjisi olan varmı 🤷🏼♀️
123izel_ Simay-annesi benm 2 tanıdığım da olmuştu çocugun da alerji çıktı özel mama kullanıyo devletin ödediği doktor onu vermiş yani size nie smilac verdi acaba.
Simay-annesi 123izel_ Bu da özel mamaymış devlet karşılıyor alerjiye karşıymış ama ben içirmek istemiyorum
ceylinnn [bilinmeyen] Yeğenimin süt alerjisi var aptamil pregomin as veriyoruz çok iyi geldi. Smilac mama yurt dışında içerisinde ağır metal bulunduğu için oplatıldı. Bilginiz olsun.
hanife82 alerjisi var ise pregomin as mama vermen lazım , alerji basit bir durum değil , pregomin as içine vanilya şurubu katılabiliyor bebeğin daha kolay alacaktır
yaseminkarakurt Alerjisi varsa olmaz canım öyle, bebeğe iyilik yapacağım derken daha çok canını yakarsın alerji ciddi bişey. Başka alerji maması yazsın pregomin as yi biliyorum mesela. İçine vanilya damlatır denersin
Simay-annesi Doktorumuza söyleyeceğim Fikirleriniz için tşkler anneler similac içime sinmiyor veremiyorum 🙄 aptamil progemin as versin