babygirlandmom Kizlar bugun bi post acmistim evi sobali olanlar diye evimde soba kullaniyorum ve gece evin ici soguk oldgu icin kizimi iyice giydirip battaniyeye falan saryorum oda cok terliyo hasta etmekten korkuyorum burdaki arkadaslar uyku tulumu önerdi nasil kullanmam gerekiyo uyku tulumunun altina kiyafet ne giydiriyosunuz bebegin uzerine ne örtuyosunuz beni bilgilendirirmisinz ? Not: Sobali evim gece soba sönünce evin ici soguk olabiliyo.
Tuba8406 babygirlandmom bazı uyku tulumları zibinin üzerine giydiriliyor başka biseye gerek kalmıyor. Hepsi hakkında detaylı bilgim yok ama gece giydiği pijamanin üzerine giydirmeniz yeterli olur sanıyorum normalda ama eviniz ne kadar soğuk oluyor oda önemli tabii
Ddmyvz babygirlandmom bi kat giydirip üstüne tulumu giydriyorum cok sıcak tutuyor cidden diger türlü sar sarmala eminde olamıyor insan
babygirlandmom Tuba8406 derecem yok canm olcemiyorum ama ben bile kalın yün yorganla yatyorum geceler o sekil soguk oluyo
babygirlandmom Ddmyvz ewet canm kesinlikle ben suan kizmi hasta ederim diye cok korkuyorum cunku bi turlu ayarliyamiyorum bakiyorum bazen cok sarmisim terlemis bazen bakyrm az sarmisim usumus oluyo
Eeelif babygirlandmom canım sadece ayaklarını kapatacak sekilde ince battanıyesını örtürüyorum evım sopalı degıl ama daha dogalgaz yakmadık daha oyuzden örtü örtüyorum
Tuba8406 babygirlandmom anladım canım alırken sor bi pamuk var bi elyaf olanlar var geçen banada yün dedi ama ben emin olamadım annemi göturcem bi baksın hangisi sağlıklı olur ona gore almayı planladım