Siz ihmal etmeyin tabi ama ben Allah’ın izniyle kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum. Benim bebeğim de yeni doğduğunda koltuk altım ceviz büyüklüğünde şişmişti. Hemen doktora gitmiştim. Ama çok şükür kötü bir şey çıkmadı. Bol bol yavrunuzu emzirin. Sıcak suyla banyo yapın. Masaj yapın, geçecek Allah’ın izniyle 🤲 Bazen doğru emziremeyebiliyoruz, bazen üzerine yatıyoruz, süt kanalları tıkanabiliyor. Süt sağma makinanız varsa sağım da yapabilirsiniz. Şişlik geçecek. 😊 Geçmiş olsun. 🤲