Hanımlar kızım 5 aylık doğduğun beri mama destekli emzirdim SMA mamasıni kullniyorum hep ama son 1 aydır daha biberon kızımın agzindayken kaka yapıyor sürekli acaba mamami kaka yaptırıyor dedim bu sefer Bebelac aldım oda aynı sekil oldu sorun ne neden böyle oluyor bilgisi olan var mı acaba 🤔🤔