mehtapppppp ah ahh bugünler öyle doldum ki kızım çok miz miz oldu her şeye ağlıyor, ek gıda yemek istemiyor zaten kilosu sınırda eşim bırak acikirsa yer diyor. Mesela 2 saat önce uykudan uyandı 1 saat boyunca ağladı aç ama yemek istemiyor ne versem yere atıyor birkaç farklı şey sundum yemedi, peşimi de bırakmıyor sadece meme emmek istiyor vermedim bilerek, sinirden eline geçen eşyaları fırlatır oldum. Tek sevdiği şey tarhana, hem Maraş tarhanasi hem diğer yörenin olanı sadece onlara açtı ağzını bugün yediği tek şey bunlar oldu.
Biraz önce çay içerken annelik ne zormuş diyerek efkarlı dert yandım eşime, bünyem kaldırmıyor tek başıma savaşıyorum akrabam vs yok yaşadığımız şehirde.