Mukaddes_5 kizlar orta parmagindaki tirbak kararmaya basladi . El ayak ağız hastaligi gecirdik acaba dökülme gibi bisey mi çok korkuyorum
Gzdturk Mukaddes_5 geçmiş olsun . El ayak hastalığından sonra dökülme oluyor önce kabarıyor sonra dipten atıyor yavas yavas. Oğlumun ayak baş parmakları ve iki elinde işaret ve serçe parmağı attı. Ama cabuk toparladı. Sadece ayak tırnaklarının atması biraz uzun sürdü
mavikalpefe124 Mukaddes_5 Benim oğlumda çinko eksikliği kaynaklı bu şekil oldu kullanmaya başladık gözle görülür fark olmaya başladı ama El ayak hastalığında da aynı bu şekil oluyor eğer eksiklik yoksa hastalığa bağlı bu şekil görülebiliyor
Alminazli Nasır gibi bişey de olabilir bı krem veriolar düzeliyor havalandir sürekli ayağını nemli kalmasın bı sağlık ocağına göster yönlendirir seni