Bugun 2.ay aşısı vuruldu 2 bacak 1 kol aksamuzerine dogru atesi oynamaya başladı en yuksek 38,2 oldu calpol vermedim henüz vermelimiyim onada emin olamıyorum uzeri ince atesi dusuyor surekli kontrol ediyorum çıkınca aciyorum uzerini. Sizler neler yaptiniz direk verdinizmi ilac aglama yok ama huzsuz oglen 4 ten beri uyumadi uyusada 10 dkka snra kalkiyor