zeytinlipogaca
Şöyle metsil gaz damlası, biogaia ise probiyotik olarak geçiyormuş. İkisi etkisi daha güçlü oluyormuş, doktor net kolik demedi ama öyle gözüküyor dedi 🙇🏻♀️ zaten gaz sancıları da bizde ilk haftadan başladı, normalde birkaç hafta sonra başlıyormuş. Kendim de kimyon çayı vb içiyorum ama bilmiyorum ki yine de şu an gaz sancısından ağlıyor.