BabyBerry Bende düzenli adet görmeme rağmen geç döllenme oldu. Kese boş görünüyordu. Daha önce boş gebelik yaşadığım için endişeliydim. Çok şükür 7.haftada bebeği ve kalp atışlarını gördük