Kızım on buçuk aylık aylardır gece defalarca uyanıyor 10 gibi uyur ortalama . 11 de kalkar sonra her kırk dk da en iyi ihtimal de saat başı uyanıyor . Gündüz uykusu da iki kez yapıyoruz max 2 saat . Uykusuzluktan zombi gibi geziyorum sizin bebişler de uyanıyor mu