Merhaba bebeğim 38 günlük reflüsü var. Sadece anne sütüyle besleniyor emdikten sonra bazen kusuyor ve değişik sesler çıkarıyor rahatsız oluyor. Kustuktan sonra rahatliyor. Doktora gittiğimizde sadece benim beslenmeme dikkat etmemi ve reflü yatağı edinmemi söyledi. Sizlerin bebeğinde reflü var mı varsa sizler neler yapıyorsunuz.