Doğduğundan beri emme problemimiz var. İlk üç ay mama takviyeli gittim. Sonrasında beni emsin anne sütü alsın istedim :( mamayı kestim. Zaten memeye çok düşkün bir bebek olmadığı için şuan ek gıdalarada başlayınca memeyi giderek azalttı. Hiç emmek istemiyor. Anne sütü alsın istemekle yanlış mı yaptım 😥 doktorlar en az 2 yaşına kadar anne sütü ya da formül mama diyorlar. Beni emmiyor biberon da almıyor kafayı yemek üzereyim 😭 Yeni bir biberon siparişi verdim lansinohun nasıl alıştırabilirim bilmiyorum