Kızlar altı aylık olmuş bulunmaktayız. Ben normalde 2 saatte bir oğlumu uyutmaya götürüyordum ama huzursuz uyuyordu sürekli kıpırdanıyordu.doktorumuz artık 3 saat uyanık kalabileceğini böylece daha verimli uyuycağını söyledi. Siz nasıl yapıyorsunuz? 3 saat uyanık kalırsa nasıl 3 uyku yapacak anlamıyorum iki uykuda bitirmesi gerekiyor? Lütfen bana yardımcı olun bilen annelerim