Beyzatlass biz hırıltıyla başlamıştık 3,5 aylıkken evde geçirmeye çalıştım ama maalesef hışırtıya döndü doktorumuz hemen yatış yapması gerektiğini söyledi. Kanda da enfeksiyon artmıştı ventolin ve antibiyotik tedavisine başlandı 2 gece yattık antibiyotik kullanmadan iyileşmiyor maalesef. Doktorunuzdan antibiyotiği değiştirmesini isteyin ilerletmeyin daha minicik