papatya09_ kızım 2 yaşına girmesine çok az kaldı ama dibine kadar 2 yas atağı yaşıyoruz diye başlayayım. Kahvalti hafta içi anaokuluna gittiği için en hızlısından yulaf unu, yulaf kırıntısı ve sütle lapa yapıp üstüne meyve püresi ekliyorum ya da meyveli kvarg ve cornflakes yiyor. Ara öğün, öğle yemeği ve ikindi kahvaltısını okulda yiyor. Aksam da evde pişeni. Ogle uykusunu1 saat uyuyor artik, 3 haftadir uyku problemi yaşıyoruz, gece 23.00dan once uyumuyordu çünkü, simdi biraz biraz 22.00 civarı uyumaya basladi. Sabah genellikle 6.30 gibi kalkar.
Sayamayacagim kadar kelimesi var ama ikili cümle çok nadir kullanıyor. Genellikle anne gel, anne ver, baba yap … gibi gibi. Yurtdisinda yaşadığımız için iki dil birden ilerliyor, bide İngilizce eklemeye çalışıyoruz üçüncü dil olarak.