Mrba kızlar benim kızım 8 aylik ağır soğuk almış
, burnu tıkalı nefes alamiyor , uyuyamıyor resmen , öksürüyor ve ateside vardı calpor verdim biraz indi , doktora götürdüm sadece bir damla ve calpor yazdı , bunu yaparsan hafifler diyebileceğiniz bir şey var mı kızlar iştahı hiç yok lütfen tecrubelerinizi yazar mısınız canlar 🫠🙁