Deletedmom_82 canım evet astigmatın normalin üstünde -5,25 gibi görüyorum yazılandan yani bugüne kadar beynin o görüntüye alışmış ama sağ gözünü kapatınca görmen nasıl? Baya bir bulanık görüyorsundur sol gözünle tek gözüne ha ilerler mi ilerlemez mi orası bilinmez ama mesela gözlük taktığında sol gözün camı sağa göre daha kalın olacaktır. Lens astigmat 5,25 var mı bilmiyorum lazer olabilirsin onunda tabi korneanın kalınlığı inceliğiyle alakası var crosslink diye bi uygulama var onu yaptırabilirsin çok rahatsız olduğunda ama mesela ince iş araba kullanmak gibi dikkat gerektiren şeylerde sol gözün çok yorulur