ayzagzm Kizlar merhaba kızım 4 aylık kızım 3 gün önce iki bacağından asılır oldu ama bir bacağı eline topak gelecek şekilde sis bu normalmiş acaba geçermi yoksa goturmeliyim
Emilii ayzagzm hiç korkma benim oğlumda geçen ay oldu 4. Ay aşısı aynı şekilde bir bacağı şişti 2 haftada geçti ama ebe söylemişti şişer korkma acımaz diye gerçekten acimiyordu ben dokunup ovaladim hiç tepki vermiyordu için ferah tut