melegininannesi38 Kızlar ek gıdaya ne zman başladınız 6 ay kesin bekleyenler var mı yoksa erken başlayan da varmi aranızda
UcuBulunamayanBant melegininannesi38 4bucuk aylik basladik meme mama seklinde ilerliyorduk ve bebegim surekli kabix oluyordu 15gun yapmiyordu en sonu doktorumuz yavas yavas ek gidaya basla dedi.
Emilii melegininannesi38 ben doktora danismadim ama 5 aylık olduk 3 gündür yoğurt veriyorum yarında havuç vericem yavaştan başladım yani :)
melegininannesi38 adaatuna pardon da ek gıdaya baslayacam mi dedim sadece kim kaçıncı ayda başlamış merak ettim ayrıca o herkez için geçerli değil benim doktorum 5.5 buçuk aylık iken tadimlara başlayabilirsin dedi
melegininannesi38 UcuBulunamayanBant Hım.anladim canım aynı problem bizde de var benim doktorum da 5 5 buçuk aylık iken tadimlara başlayabilirsin dedi
melegininannesi38 Emilii bencede herseyi doktora da sormamak lazım ben sormadım valla doktor kendisi söyledi 5 5 buçuk aylık iken meyve suları meyve püresi çorba flan