Gerçekten bebeleri 9 da uykuya geçiren var mı ya birde desteksiz bir şekilde. 3 aylık bebeğim var gazlı bir bebek sürekli ayağımds sallayarak uyutuyorum. İntarnette görüyorum emziklerini veriyorlar ağzına pıt pıt yapıp uyutuyorlsr çocuklarını şaşırıyorum gerçekten ben mi kötü anneyim de çocuğumu uyutamıyorum 😓