eflintuba Bebepim 47 gunluk 2,600 kilo doğdu şuan 3.860 doktor 4.100 olmasını beklerdım deyıp mamasını yukseltı üç saate bır 60 ml verıyorum ve aralardada emzırıyorum fakat ıkı gündür bebegım iştahsız nerdeyse mamayı hiç emmek istemiyor normalmi ne yapmalıyım
Damlanurrr eflintuba bence çok iyi kilo almis bazı doktorların tek amacı çocuğu şişirmek tek doktorla kalmayın bence bu ölçü bebeğe fazla olabilir
Dryaanr eflintuba böyle saçma sapan kural koyan doktorlara ayar oluyorum ya. Çocuğum açsa yer belki bebeğim saat başı yemek istiyor ve 80 ml yemek istiyor doktora ne ki ben çocuğumun keyfine göre hareket ederim. Canım elinden geldiği kdr emzir madem sütün varsa bol bol emsin doymadığını düşünüyosan da mama ver ara ara sen doktorun verdiği saate ve ölçüye göre hareket etme bebeğine göre et. Bizler bile bazı günler az yiyoz bazı günler çok yiyoruz bebeklerde insan sonuçta. Dönem dönem yemesi azalabilir ama takip et uzun sürerse daha iyi bi doktora gitmemini tavsiye ederim o doktora devam etme bnce. Birde şunu eklemek istiyorum arkadaşımın bebeği normal şekilde kilo alıyodu emziriyordu doktoru az kilo almış mama başlayın demiş mamaya başlamışlar çocuk anneyi emmeyi bıraktı mamaya devam etti. Ve aylık 1.200 falan kilo alıyodu bebek buna rağmen böyle bi saçmalık yaptı doktoru o yüzden ben doktorlara göre beslenmesi taraftarı değilim.