SiprayiL Bebeğim 17 günlük, 3400 kg doğdu. Sleepy bez kullanıyoruz geçen indirimde 2 paket daha aldım ama aklıma takıldı küçük gelmeye başlar mı ki diye. Siz 2 numaraya ne zaman geçtiniz? Kaçıncı ay veya kiloda
SetenayCo SiprayiL Yanlış hatırlamıyorsam 40 günlük falandı 2 numaraya geçtik. Elinizdekiler sizi iki üç hafta daha götürse 2 numaraya geçersiniz.
pozitifanne06 SiprayiL ben ilk paket bitince direk 2 numaraya başladım. 3760 doğdu kızım. Bez küçük gelmeye başlayınca iç lastiklerini yırtıp öyle kullanmaya devam edebilirsiniz eğer elinizde kalirsa
SiprayiL SetenayCo 128 tane var pakette günde 10 değişse 13 dün falan gider ortalama 40ına kadar kullanır dediğiniz gibi ama işte kilo aldıkça dar gelirse 🤔
pozitifanne06 pozitifanne06 2 ay 8 günlük 3 numara küçük geliyor şimdi. Sleepynin kalıpları çok küçük
SiprayiL pozitifanne06 evet diğer bezlere göre küçük. Bakalım 40ına kadar bari 1 numara devam etse yeter 🙈