Kzbnnzmkrm biz canım maalesef.. 4 aylıkken sağ göz yaşarmaya başladı böyle damla şeklinde şuan 9 bucuk aylığız ve yaklaşık 1 bucuk aydır falan çapaklanmaya başladı özellikle sabahları gözü kapalı uyanıyo çapaktan. Doktora götürdüm enfeksiyon gbi duruyo dedi damla ve antibiyotikli krem başladık hafıf bı azalma oldu. Eğer 1 yaşına kadar geçmezse tıkanıklık var demektir ameliyatla açarız dedi. Geçen günde kendi cocuk doktorumuz yaşını beklemeyin yaptırın yoksa o göz hep küçük kalır dedi. Aşırı kafam karıştı bnmde. Yaşarıyosa dikkate al derim ilerde çapaklanma olmadan Bi doktora gözükün