İyi akşamlar hanımlar 🤗 Bebeğim 2.5 aylık. Son üç haftadır en ufak sesten, bazı hareketlerden çok ürküyor. Bazen ağlayarak tepki veriyor. Bazen de kolları bacaklarını iki yana açıp yüzünde korku ifadesi ile tepki veriyor. Uykusunda çok sık irkiyor, uykusundan uyanıyor. Son günlerde çok sık yaşıyoruz bunu. Bu normal mi, sizin de benişlerinizde bu durum oldu mu?