Benimde doqum yapalı 2 yıla yakın nerdeyse ama 2 qündür sezeryan yerim çok ağrıyor iç karnım diyim yani dıştan agrı deqil içten bir ağrı oturup kalkarken bikaç kere zorlandım sanki ilk dogum yaptıqım daki gibi oldu ama ben 3 qündür spor yapıyorum kendi çabımda evde karın bölgesi odaklı ondan sonra başladı agrılarım sanırım fazla baskı uyguladım iç dikişler patlarmı bundan da çok korkuyorum doktor size ne dedi acaba gittiniz mi bu arada benim 2 ci sezeryanım bu