Benim bebeğim de 10 aylık iki haftadır kullanıyorum, yanlışlıkla eşim külot bez almış. Açıkçası cırtlı bezden daha kullanışlı hemen giydiriyorum. Ben de sizin gibi komple üstünü çıkardığım için bana zorluk olmuyor. Ama Sleepynin genel olarak kalıpları küçük oluyor. Ona göre almanızı tavsiye ederim.