Büğün tam 10 gün oldu 10 gündür hastayız hiç iyleşme olmadı gün aşa doktora gidiyoruz doktorlar bile bizim adımızı soyadımızı biliyorlar artık tanıdık çıkacak derecedeyiz kullanmadığımız ilaç kalmadı antibiyotik kullandık ayrı ayrı 2 tane ama hiç düzelme yok oğlum bu gece sabaha kadar ağladı uykusu var ama uyumuyor 4 saat ara ile kalpon dolven verdim ilaç bile fayda etmiyor gözü kapalı ağlıyor daha 17 aylık 2 ayrı çocuk doktoruna götürdük antibiyotik var kullanın diyor kullanıyorum 1 gram fayda etmiyor halen ateşi çıkıyor. Kızımın da kulağı akıyor burnu akıyor anne boğazım ağrıyo diye ağlıyor antibiyotik ona da fayda etmedi 2 ayrı antibiyotik bende hastayım aynı çocukların hastalığından başım resmen çatlıyor 10 gündür geçmedik hastalık olur mu 3 defa acile gittik 2 defa çocuk doktoruna gittik hiç düzelme gibi bişey yok ne yapacağımı şaşırdım artık ağlayamıyorum bile