Duruecemm dedteksiz oturabiliyor dikelmek istiyordu bi kaç gündür bende erken diye bastırmadım bugün denedim bir iki adımdan sonra titretmeye vaşlayıp devamı gelince korktum bizim daha öncedende çok fazla ayak ve bacak titrememiz vardı doktorumuz 4. ayından sonra geçmesi gerekiyor geçmezse nörolojiye görünün demişti uzun süredir de tekrarlamadığı için içim rahattı ama bugün görünce çok tedirgin oldum