beyzzsenturkk_ bunu göreniniz duyanınız kullananınız var mıı kurutma makinelerinden hic anlamam nedir nasıldır kullanıslı mıdır esim alalım diyor ama kurutma pompalı ile yoğuşmalı arasında ki fark nedir öneride bulunur musunuz
kubr_pak beyzzsenturkk_ Yoğuşmalılarda, kömür kullanılıyor ve bi süre sonra kömür bitiyor Buda makineye zarar veriyor, ısı pompalı daha uzun ömürlü, bende geçen pazartesi aldım Profilo’nun iyi ki de almışım diyorum keşke daha önce alsaydım
Xcbaby beyzzsenturkk_ tam emin degilim ama isi pompali iyi birsey 😅 attiginiz urune gore sureyi ayarliyor kuruyunca duruyor makine .
Sinem61 beyzzsenturkk_ ben de bu ürüne bakmıştım bir yakinim aldi cok memnunum dedi o zaman 16 bindi. Ben de baska bı arkadaşımin tavsiyesiyle Hoover aldım. Hem isi pompalı hem fiyatı uygun bence alın
Celik02 beyzzsenturkk_ Ben kullanıyorum ürünü yaklaşık 1 ay olucak.Isı pompalılar daha iyii.Pek bir bilgim yokk pek araştırma da yapmadım doğrusu.Beyaz eşyalarımla aynı marka olsun dedim.İyi kii almışım diyorumm.Hem markadan hem üründen memnunum.Ne bir gram çekme yaptı ne kırıştırmaa…Çok büyük bir kolaylık tavsiye ederim.
kubr_pak beyzzsenturkk_ Daha yeni başladım kullanmaya, fatura gelince belli olur sanırım ama öyle çok yakmıyor diyorlar çok araştırdım ben
kubr_pak Miaaveben Hangi modeli olduğu şu an aklımda değil, 9 kg ısı pompalı aldım, çok memnunum iyi ki almışım diyorum
Kubraaa89 beyzzsenturkk_ merhaba ben 5 senedir grundig kullanıyorum robot süpürgem falanda bu marka Arçelik’in markası aynı zamanda bende yengemde görüp almıştım. Isı pompalı. Çok memnunum oğlum kronik bronşiti doktor evde kurutmayı yasakladığı için almıştım evdeki tozuda baya bitirdi. Bence her evde olmalı özellikle bebekli evlerde. Alındıktan sonra neden daha önce almadım dieceksiniz